funfunfun

Hei! Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en filmkveld. I går så overnattet jeg sammen med Frøydis, Aebykier og Ylva. Åh, så gøy. Vi hadde hele huset for oss selv, så da slepper man tanken på å være stille. Ingenting er som å kose seg med god musikk, god mat, skrekkfilm og kortspill på en sommernatt med gode venner. Akkurat på denne tiden er det helt forferdelig å være ute. På Vinstra er det Countryfestivalen som pågår. Det vil si countrymusikk som man kan høre helt til Kina. Ingen av oss liker countrymusikk (utenom Aebykier), så vi holdt oss for guds skyld inne! 

Som alle vennene mine sier så er jeg ganske spontan. I dag gikk jeg tur med tante R siden hun også er i bygda for øyeblikket! Vi gikk og snakket om håret mitt. Et par timer senere var ikke håret mitt lyst lengre, det var brunt! Haha, spontant. Da fikk jeg samtidig litt kjeft av frisøren min ettersom jeg hadde lovet henne og ikke bleke det…

Noen bilder som er fra et par dager siden: Her leker vi limbo! (I wanna be forever young!!)

Aebykier, Gloria, Ylva og Frøydis

Crazy gjeng!

Noen flere bilder fra photoshooten vi vår:

Rumpa til Gloria!!

Hunden til Frøydis, Smilla. Skal si hun har humørsvingninger…

Ylva

Gloria

Frøydis

Shortsen er fra Urban

Brillene til Gloria. Åhh, glad for at jeg ikke har det lyse håret lengre!

6 kommentarer

Siste innlegg