photoshoot

Hei! I dag har jeg vært i Ruste nesten hele dagen. Frøydis er på plass i bygda igjen. Hun blir her hele sommeren, så da blir det mye sprell! På bildene under ser dere to jenter som ikke har vært på bloggen før, Ylvia og Gloria. Gloria må være en av de største gledesprederene jeg har møtt! For en blid og utrolig hyggelig jente fra Ringebu! Hun kommer jeg garantert til å se mer i sommer!   

Ylva er fra Tromsø, så hun fortalte meg litt om TCMN og Tuvaw, haha gøy. Hun er ikke bare en vanlig jente fra Tromsø. Dere har kanskje sett henne på TV? Hun var med på Utøya og ble skutt flere ganger. Jeg syns hun er utrolig sterk når hun satt og fortalte sin opplevelse til oss. Frøydis og Aebykier satt og lo mens hun fortalte. Det høres kanskje stygt ut når jeg skriver det, men de klarte å snu det om til noe humoristisk. Mens jeg og Gloria sitter med de STORE øynene. Jeg kan bare ikke fatte hvor forferdelig det måtte være, ikke tanken en gang! Hun er en utrolig koselig person, så jeg skulle ønske dette ikke hadde hendt henne. Hun er like gammel som meg, 15 år, så det er ingen tvil om at dette er en sterk jente! Dere kan lese og se video av henne på TV2 HER, og Aftenposten HER

Vi har hatt photoshoot i dag også! Fra venstre: Ylvia, Aebykier, meg, Frøydis og Gloria

Søte jenter   

Kult bilde, men hva driver jeg med?….


Nå går jeg til sengs, jobb i morgen. God natt søte lesere!   

25 kommentarer

Siste innlegg