ett år til neste gang

Hallo mine fantastiske lesere! Håper dere har hatt det fint mens jeg har vært borte. Det har iallefall jeg! Jeg har vært på Nordfjord Folkehøgskole den siste uken på leir til dere som ikke har fått det med dere. Jeg var u-leder, som jeg syns er så gøy! Det er så mange smil rundt seg å se, og jeg ble kjent med en del nye ledere og konfirmanter! Utrolig koselig når konfirmanter bare kommer bort og starter en samtale! Utrolig dårlig på å huske navn, men det var en søt jente som dro meg ut på dansegulvet og danset med meg til Halleluja sangen.
Møtte også noen lesere, som også selvfølgelig er like koselig hver gang!   

Det var selvfølgelig ikke en dans på roser hele tiden. Jeg fikk veldig lite søvn, så jeg var veldig trøtt i undervisningen. Noen som måtte bryte regler, så konsekvensene gikk også utover de rundt dem (meg++). Men det skal jeg ikke skrive noe mer om! Her fokuserer vi på det positive og det var blanke ark dagen etterpå! Jeg kan si jeg har hatt det helt utrolig fint, men det slår ikke fjorårets leir! Selvfølgelig skal jeg dit neste år, kun ett år igjen! På tide å starte nedtelling…  

TEAM RED 2012   

(Minner igjen på at dere kan finne en kategori i høyre sidemeny hvor det står ”nordfjord/ ledere”)

9 kommentarer

Siste innlegg