siste bilder fra klasseturen

Det var veldig mye busskjøring. Bussturene var som regel morsomme! Vi satt øverst fremst og skrudde opp volumet og sang med! Det kan dere se i DENNE videoen. Det var gøy helt til vi fikk kjeft, da måtte jeg og to venner sitte helt fremst nederst. Det var ikke gøy, men vi fikk plassen vår tilbake. Hehe, det var en kjedelig straff… Høre på at lærerne ler av ingenting og snakker om ting som er uinteressant. 

Se så fint det er    

Her har vi pause på Nebbenes.

Ja, Lars er fortsatt en liten gutt. Kastet bort 20kr på en liten leke. Hahah, Lars er Lars    

Inga, Martine og Ingrid.

Tommel opp!   

Her er vi på Tusenfryd. Jeg og Borghild sto ved siden av SuperSplash og ble våt fra topp til tå. Vi ble kjempe kalde. Heldigvis var vår kjære bussjåfør i bussen 1 time før vi skulle dra. Av med våte klær og rett i onepiece’n.

Jeg og Malin kjøpte vårt første par med Jeffrey Campbell   

Elias. Her hadde vennene mine planlagt å gå ut å lage bråk midt på natta. De sto ute på plenen og danset, hehe 

Her er vi på Peppes i Lillestrøm. Siri, Elias og Oskar på bildet

Lars, meg, Torgeir og Inga

Ja… som jeg nevnte over her -Lars er Lars 

Slik var jeg som liten:

… Inga også! 

Hahahah. POSE IT!! 

Torgeir, meg og Inga

Nuss og puss til Torgeir 

”Ikke ta potetGULLET mitt”

Meg, Siri og Ragnhild

I tankene til Siri -Ja… ehhh.. ehhee.. weirdo

Ntaa.. cuteness 

6 kommentarer
    1. Det så gøy ut!:)
      Elsker håret ditt,øynene dine,bloggen din og ..ja..
      Du er sykt pen og det hadde betydd mye for meg om du kunne sett bloggen min :- )
      Er ikke serlig flink, men har du noe tips?
      PS:digger Jeffrey cambell skoene ^^
      -elinmmt99

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg