frognerparken og stortinget

Siste dagen av turen var den ene gruppen i Frognerparken og den andre i Stortinget. Vi byttet selvfølgelig etter 2-3 timer, men gruppen min startet i Frognerparken og bare chilla. Da møtte jeg Frøydis. Vi hadde ikke lov til å forlate Frognerparken, men det gjorde jeg, Malin, Borghild og Frøydis. Vi gikk rundt i Bogstadveien og koset oss der. Tittet litt i butikker og kjøpte kake og is. Hehe, håper ingen lærere leser bloggen min, men det spiller egentlig ingen rolle siden vi er ferdige  

Søt muffinsbutikk i Bogstadveien!

Jeg vil ha Oreo cupcake!

BikBok

Frøydis og Borghild

Ragnhild i Frognerparken

Janne er gangster!

Fra venstre: Silje, Ragnhild, meg, Malin og Frøydis

Thea, Ingrid og Noor

Meg og Hanne utenfor Stortinget. Her fikk vi 20min fri i Karl Johan.

Kommer til å savne denne blide jenta her. Hun flytter til Lillehammer, buhu.. :(

 
Søte Hanne!  

Monki

Stortinget. Dette har dere sikkert sett på TV. 

Ååh, jeg hadde så lyst til å trykke på knappene! Haha  

Dette var utrolig kjedelig. Når vi satt på soffaen og dama pratet, pratet og pratet, så sovna jeg og datt av. Heldigvis tok Ingrid meg i mot. Haha. Hun bare -Carooo, hva driver du med?!

Malin og Sivert holder et lite foredrag.

Østen på vei til Peppes Pizza. Hahah, her så han litt sur ut.

16 kommentarer

Siste innlegg