bading i tunevannet

Hei! Wow, hva skjer med verden? Dette er mitt 3. innlegg i dag. Prøver å være en flnk blogger ut helgen, så dere ikke blir så sure når jeg tar meg en bloggpause hele neste uke. Da er jeg opå Nordfjord Eid og skal være konfirmantleder slik som i fjor. 

Når vi var på klassetur i Sarpsborg så overnattet vi på Stenbekk misjonssenter. De fleste klagde (jeg var en av dem) på at vi var plassert midt i skogen. Vi kommer fra bygda og kommer til et sted som er akkurat det samme vi dro fra. Norsk natur er fin den, ikke missforstå meg. Men vi fra bygda er så vandt med det, og vil heller være nærmere sentrum når vi først er på tur. Vi hadde Tunevannet rett ved siden av oss, og det var ikke noe å klage på. Når det i tillegg var fint vær, så var det helt toppers!  

Frida, meg og Malin.

Frida, meg og Malin.. igjen

.. og igjen

…. x4

Ingen som følger helt med, hheheh.

Malin og Borghild. Likte veldig godt dette bildet!

Lars :O

Borgar har visst blitt gravid

10 kommentarer

Siste innlegg