galladagen

Hey! Tenkte jeg kunne fortelle litt om dagen, selvom jeg allerede har skrevet det meste HER. Men jeg kom meg endelig til skolen etter og ha forsovet meg noen timer. En lærer ble sur og trodde jeg gjorde det med vilje så jeg skulle slippe å rydde. Hah, visste ikke en gang at vi skulle rydde i dag jo. Borghild hadde en liten kjolekrise. Hun hadde brukt alt av krefter til å få igjen glidlåsen på kjolen. Heldigvis har hun meg! Hun ble skikkelig babe med den + mine rosa pumps!  

TOMT KLASSEROM! Det betyr snart ferie!!!  

Ingrid, Martine, meg, Frida, Inga Sofie, Borghild, Ingrid, Siri og Janne

Jentene mine! 

Skolen min gjør det med stil x)

Liker at en lærer gikk rundt og spurte om hun skulle ta bilde av oss. Se så fint bildet ble av meg og Borghild. Haha  

I år har hver enkelt gruppe på 10.trinnet spilt inn sin egen film. Vi hadde filmpremiere i auditoriet og så alle filmene. Gruppen min hadde forresten skrekkfilm, det skulle være det iallefall. Det var mange morsome filmer, haha. Ragnhild vant prisen for beste kvinnelige skuespiller:

Ragnhild og Mariam 

Ragnhild

Heheh, Malin!

Jeg og Borghild tok tidligbussen hjem. Ble en liten photoshoot.

Ntaa, min beste venn!

15 kommentarer

Siste innlegg