hvilken kjole?

Hey! Vi har slik galla-greier på skolen snart, og da skal vi pynte oss. Aner ikke hva jeg skal ha på meg, men skal ha kjole! Har funnet frem maange kjoler, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Heh, luksusproblem. Dere kan få se to av kjolene jeg vurderer og ha, kan godt legge ut bilder av de andre også om dere vil? Hvilken skal jeg velge, kjole 1 eller kjole 2?   

Nr 1

Tror jeg kaaanskje skal ha denne kjolen om jeg ikke velger en annen. Eller jeg vet ikke. Føler meg ikke så komfortabel om jeg skal ha kjole nr.2 fordi den er så kort. Det er liksom… skolen. Haha.  

Nr 2

Skal selvfølgelig ikke ha disse skoene. Blir nok noen svarte som nesten er like ;)

BTW det går IKKE bra med naturfagen. Har ikke startet en gang! JEG GIR OPP. Kan fortelle dere litt om dagen min også, haha: Jeg har besøkt min kjære venninne, Frøydis på Vinstra i dag. Har stjålet et par plagg av henne som skal ligge i skapet mitt noen uker. Jeg og Aebykier dro deretter til Venezia og spiste fordi vi var sultne. Guuud, mitt 7. måltid i dag (!!!). Haha, når vi skulle betale hadde hun ikke nok penger på kortet. Det var veldig spontant, så jeg hadde ikke penger selv. Da måtte vi dra hjem og hente penger, så komme tilbake. Haha, flaut! 

37 kommentarer

Siste innlegg