spontan bieber-dag

Hei alle vakre lesere! Først vil jeg si at det var veldig koselig at så mange av dere kom bort til meg i Oslo i går. Tenk at jeg ikke hadde med kamera, men dere kan godt sende meg bildene dere tok på mail til meg ([email protected]). Alltid gøy og ha slike bilder, men nå skal jeg fortelle om dagen min i går:

Tidlig på skolen:
Caro: Hei Malin, visste du at Justin Bieber har konsert i Oslo i dag?
Malin: Ja, jeg fikk meg med det.
Caro: Hm, det hadde vært litt kult å vært der selvom vi ikke er fan av han.
Malin: Ja, det syns jeg og!
Caro: Jeg kunne faktisk stukket av helt til Oslo bare for å se han.
Malin: Det kunne jeg og!

En og en halv time senere satt vi på toget på veg til Oslo. Det er ikke akkurat en kort stubb å kjøre. Tar ca tre og en halv time for oss å kjøre til Oslo med tog. Jeg og Malin reiste med en gang, og jeg hadde ikke tid til å dra hjem og hente kamera, desverre. Hadde dette vært planlagt hadde jeg selvfølgelig ikke dratt inn til Oslo med halvsminket tryne (og uten sirkellinser), med 13,5cm høye sko som holdt på å ta knekken på beina mine, og jeg hadde fikset håret slik at det ikke lignet på et kråkereir. Haha. Men jeg skulle GJERNE hatt kameraet mitt! Jeg så også noen bloggere, både store og små som jeg følger. En toppblogger jeg møtte var anerledes i virkeligheten enn det jeg hadde sett fra bloggen. Kan nesten si hun var litt ”høy på pæra”, men jeg fikk sikkert bare et litt dårlig førsteinntrykk med en kald skulder. Dømmer ikke siden jeg ikke kjenner henne(:

Jeg orket virkelig ikke å stå over 10 timer i kø for en bra plass, så jeg var på besøk hos Frøydis. Fikk endelig sett leiligheten hennes som vi har snakket om lenge. Vi byttet også klær og tok bilder, hehe. Var også på MAX og en liten tur på TGI Fridays

Haha, var jo gøy!

Vi var også i Frognerparken.

På toget hjem

Konserten var bare helt AWESOME. På starten av dette innlegget skrev jeg ” hadde vært litt kult å vært der selvom vi ikke er fan av han”. Vel, det kan jeg bare ta tilbake! Jeg kom hjem som en liten Belieber! Jeg må også ta tilbake synet og ting jeg har sagt om Justin tidligere. Åhh, dere skulle sett da han smilte til kameraet og det kom på storskjerm. Alle jenter bak meg bare -åååååååhh, og jeg var en av dem. Hahah.  Men det er helt sinnsykt hvor mange blodfans som var der. Noen sto der så lenge uten mat og drikke at de besvimte, og noen besvimte da de så Justin kom på scenen. Noen rev til og med ned gjerdet og stormet inn. Jeg syns det var kjempe synd at pressekonferansen ble avlyst, men jeg må si meg enig i at sikkerheten ikke var så bra. Det ble jo mye mere folk enn forventet, og jeg har aldri sett så mange folk rundt Oslo S området. Det var til og med kriseinnkalling til flere vakter og politier + at barnevernet måtte komme fordi det var så mange barn som gikk alene.  

Dere vet at det er nesten ingen gutter som liker Justin Bieber? Det er noen, men det er ikke mange. Hadde en diskusjon med noen gutter i klassen i dag om hvorfor de har så mye imot Justin Bieber. Selvfølgelig får jeg guttenes klassiske svar om at han er homo.. blablabla. 1. han er sammen med Selena Gomez. 2. det er nesten ingen gutter som liker han fordi han får (har) millioner av jenter etter seg. Hahha, da ble de helt stille og de hadde ikke noe å si ;)

Sophie Elise

Sophie er visst forbildet til Malin, men så var hun borte på det tidspunktet…

Haha, TOMMYLIFE! Haha, han er jo genial! Digger han

Vet dere hva Tommy sa til meg? -Deg har jeg sett før! Da svarte jeg med -Jeg har sett deg før også! Haha.

Møtte også Stine (Haawt). Utrolig koselig jente, hun virket så glad, positiv og ikke minst imøtekommende

21 kommentarer

Siste innlegg