who is this?

Hei! I dag har det vært en helt grei dag. Det er kjempe varmt ute. Vi var på besøk hos lærern min og spiste is halve skoledagen, så skal ikke klage. Når jeg kom hjem la jeg meg på verandaen og hørte på musikk til jeg sovnet. 

Noen som vet hvem jenta på bildene under er?….

…. DET ER MEG!!!!! Herregud, jeg følte meg IKKE komfortabel på skolen i dag. Nesten alle 8 klassinger, hvertfalll 9 klassingene hvisket og så på meg. Ikke gøy, nesten litt ubehagelig. Neste gang skal jeg si -hvorfor tar du ikke bare et bilde, det varer lengre. Hahha! Jeg er i gang med prosessen om å få det lysebrune håret jeg alltid har ønsket meg! Jeg har bleket det to ganger, og må kanskje bli en tredje? Jeg må gå slik helt til fredag, så da har folk noe å stirre på. Uff, haha! 

Jeg og Malin syklet helt til Vinstra og tilbake til Kvam bare for å kjøpe mer bleking. Snille Mariam kjøpte til meg, tusen takk! Må også takke Malin for å gjøre så mye styr bare for håret mitt. Jeg kan ikke vente med å få lysebrunt hår, hihihi! 

Så forferdeliiiig! :O

29 kommentarer
    1. IKKE bleik det mer! det kan bli en kjemisk brann og du må klippe av og miste masse hår, lureste du gjør nå er å vente en ukes tid også farge det i den fargen du vil ha.

    2. Jeg er asiatisk og bleket håret mitt ofte før mot sommeren. jeg vil anbefale deg å bleke håret med merke schwarzkopf blonde L1.
      deretter å farge det lysebrunt med en kald askefarge.

    3. Du har forandret deg skikkelig! Husker da tcmn(?) nevnte bloggen din på bloggen din elns, og jeg tenkte at du var så søt! Og jeg har lest bloggen din siden. Da var du en søt, uskyldig blogger. Nå drikker du, farger håret nesten “blondt” og er litt mer ungdom. Greit det at du har blitt en av de ungdommene som drikker, presser puppene og farger håret blondt (greit, lysebrunt). Men hvor er det blitt av den jenta jeg leste før? Selvfølgelig er det ditt valg å være sånn, men følte bare for å si det. Har absolutt ingen ting i mot deg! Du har bare forandret deg litt, og du har forsatt meg som leser (: Men jeg kommer til å slutte å lese bloggen din hvis det blir sånn framover, for det blir bare mer og mer likt “alle andre”. Men som jeg skrev, det er selvfølgelig opp til deg. Og fra hva jeg veit var du kanskje sånn da jeg begynte å lese bloggen din, bare at du ikke blogget om det 🙂

    4. Hvorfor bleket du det?!???!!!!!!! Det var fint som det var på konfirmasjonen!!!! Ikke ødelegg håret ditt!!!!!! Ikke blek det igjen!!!!

    5. Enig med Tonje ♥ Hvor er det blitt av gamle Carolyn? :c
      Savner deg som du var før, men, ofc, det er du som bestemmer det …
      Men please, ikkje drikk, farge håret, eller sånne ting alle ungdommer gjør.
      Du er mye bedre om du er deg selv. Sånn som vi sier: Just be your self, dont ever change your style!
      Frem igjen med den gamle Carolyn Johansen som vi kjenner ♥ Stå på :”3
      Ps: Jeg elsker bloggen din, men hvis dette skal handle om drikking og sånt, må jeg dessverre slutte å være din fastleser ♥ Tro på deg selv, Caro- Ikke bli som andre. Du er en unik jente ♥ Elsker deg for den du er, så lenge du er deg selv! ♥♥ Håper du skjønner hva jeg mener.
      Hilsen Anonym!

    6. Til dere som banner og steker over at hun har bleket håret og ‘uff, hun er blitt så voksen og hun drikker og bla bla bla’. Det er hennes valg, om hun vil bleke håret sitt har dere ingenting å si om det, synes faktisk det er fint så lenge hun liker det selv.. Det burde dere også!

    7. Caroline ~ : Men faen, har eg sagt at hun er stygg. Har eg sagt at hun er NØDT å slutte å farge håret, drikke, være som andre …. ?? NEI, jeg sa at det er hun selv som bestemmer.
      Ikke bland deg for søren.

    8. Er hält enig med Tonje. Helt siden du begynte å drikke og drive med de fjortissgreiene har jeg mistet interessen for bloggen din. Pleier å stikke innom i håp om at du kanskje kan ha forandra deg, men så langt har du ikke det. Skuffet

    9. er det sykt om jeg faktisk sier at jeg absolutt digger henne sånn som hun er nå.. fyfaen det er helt normalt og drikke og fikse håret all the time.. skjønner ikkje hva som er så stort med det.. hu ser faen meg forsatt søt og uskyldig ut 😉
      og btw! jeg elsker håret ditt akkurat sånn som det var nå o,o
      så kanskje litt slitt ut men digga at det var lyst på toppen og ble mørkere under kindof thing.. 🙂

    10. Herregud Carolyn håret ditt er fælt nå. Får vondt i øynene. Men igjen om det er det du vil ha go for it 😉 Gleder meg til å komme hjem i sommer å plage deg <3
      Peace and luuuve frøydis

    11. vet du ka? ikke hør på dem som drive å fortelle de ka du skal gjør med livet ditt 😉
      visst du lika å drikke,gjør det! det skada faktisk ingen. det e jo utrolig kjekt, så e sjønna ikke problemet dokkes? å drikke ekke så ille som det høres ut som. Bare fordi ho nevne at ho drikke i bloggen så skal dokke slutte å lese bloggen ?xD tåpelig,enten lika dokke ho for den ho e,eller ikke.
      og e må si at folk har ikke så veldig mye vett i hodet når dei sir du va stygg på håret,og at du burde farge det tilbake. når du skrive at du bleika det for å få det lysebrunt(!!!) e blei litt låk av å lese kommentarane. Og du må få lov til å vise frem kroppen din du også, du har den sykeste kroppen!

    12. Faen, vet dere ka? Eg slutter å lese bloggen fordi: for det første: Caro har forandret seg noe jævlig!
      For det andre: De fleste her missforstår meg. Jeg sier ikkje at hun MÅ slutte for faen (sorry for banning) Hun gjør det hun vil, men JEG slutter å lese bloggen så lenge hun drikker, er fjortizz, driter seg for håret og alt det derre. Carolyn, eg elsker deg jævlig høyt ♥ Men du har forandret deg så mye, at eg ikkje orker dette mer. Sorry, men dette var det siste innlegget eg kommenterte på. Om du vil ha meg tilbake, må du ha DEG tilbake først ♥ Carolyn, du er best. Men prøv å forstå, du var helt annen person. Bli den “gamle” Caro igjen. Se forskjellen på ditt nyeste og gamleste innlegget! Dette var mitt siste ord …

    13. Hei: Du vet nok ikke hva du snakker om. Caro er den samme gamle, men hun er bare mye mere ærlig. Ingen av dere som leser bloggen hennes kjenner henne vrikelig, og hvet hvordan hun faktisk er. Jenta er og har aldri vært så søt og snill som du og alle skal ha det til, men nå viser du kanskje litt mere av det drøye folk reagerer på..

    14. Ja, la Caro bestemme selv over livet sitt. De som ikke vil lese bloggen, blir ikkje tvingt, så pell deg vekk, hei. Ikke kom tilbake.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg