sommerjobb

Jeg vil starte dette innlegget med -HERREGUD, HVA I HULESTE, WHAT?!!?!?!? Gjett hva jeg kom opp i til eksamen? ….MATTE. Heldigvis skriftlig. Jeg hater, hater og hater matte. Kan ikke en gang sette ord på det. Vi har hatt matte hele skoledagen, og jeg var (er) så lei. Det er psykisk tortur for meg. Jeg var negativ hele dagen og helt umotivert. Lærerne ble så sure på slutten av dagen, og det gjorde det ikke noe bedre for meg og Borghild som var så lei etter så mange timer. Ellers i dag har jeg vært på trafikalt grunnkurs og kuret håret mitt.

Over til noe litt mer positivt. Jeg skal bli rik i sommer! I går var jeg på møte og fikk informasjon. Store deler av sommeren skal jeg jobbe på Sinclair (en cafê). Må desverre skuffe dere med setningen som ingen blogglesere liker å lese -det blir ikke mye blogging i sommer. Jeg har helt sikkert tid, men det blir noe lignende som dette: ”Hei var på jobb i dag. Når jeg kom hjem spiste jeg, og nå blogger jeg”. Ikke gøy å lese en slik blogg.  

Ellers blir vel dette dagens antrekk store deler av sommeren, hahah. Skal kjøpe meg noen lekre sandaler (haha) og mange hårstrikker siden jeg må gå med håret oppsatt. 

12 kommentarer

Siste innlegg