kulåsparken

Hei! Jeg har ikke fortalt om alt jeg gjorde i langhelgen da jeg var i Særp. Så da får jeg være flink blogger å blogge om det nå 

Når jeg skal til Sarpsborg tar jeg selvfølgelig buss. Det føles ut som en evighet hver gang, 6 timer! Denne gangen gikk det kjempe fort fordi jeg hadde noen å snakke med. En mann sette seg ved siden av meg og vi snakket hele veien til Gardermoen uten pauser, haha. Han er også lærer på skolen min, og det var kjempe koselig å snakke med han! Vi spiste også kake.

Jeg og Anh fant et skilt hvor det sto ”Boggis” som vi syns var litt morsomt siden det er kallenavnet til venninna mi. Ok, egentlig stod det bare ”Boggi”, men så redigerte jeg på bokstaven s. Hahha.

Jeg og Anh gikk egentlig veldig mye rundt i sentrum, bare for å gå.

Vi var også i Kulåsparken! Det var en fin park. Kunne ønske vi også hadde en så fin park.

Hahah, ser dere meg? x)

Man blir aldri for gammel!

Solnedgang. Solen er ikke redigert!

Her ser vi på Top Model og koser oss med jordbær 

Anh sovnet fordi hun syns Top Model er kjedelig! :O

Var også 50% på alle BikBok butikker i Norge, så måtte selvfølgelig kjøpe noe.

Tilfeldigvis noen som vil kjøpe svarte og brune Jeffrey Campbell sko til meg? 

McFlurry

Anh elsker virkelig McDonalds burgere. Jeg derimot.. hater dem. Jeg er ikke noe fan av McDonalds i Norge, men når jeg spiste der i Filippinene…. var jeg i himmelen! All McDonalds mat smakte så mye bedre i Filippinene, og jeg spiste der hver dag! Glad jeg ikke bor der, da hadde jeg fort blitt bolle. Hahah.

Vi møtte også Mathias.

Mathias var utrolig koselig og grei gutt. Fikk ikke vite alderen hans før jeg skulle dra, og da fikk jeg nesten sjokk! Han var veldig voksen for alderen!

Sushiiii…. blææ

19 kommentarer

Siste innlegg