tgif!

Hei! Åååh, fredag! Var på skolen fra onsdag-fredag, men det føles ut som en laang uke. Vi hadde engelsk framføring i dag og jeg fikk 6! Stolt av meg selv siden det er så sjeldent jeg får så høye karakterer. Var så glad for at det var fredag at jeg løpte ut på verandaen når jeg kom hjem og ropte -TGIF!! Hahha. Måtte en liten tur til Otta og kjøpe noen småting som jeg trengte i stad. 

Jeg har gått med vanlige linser hele uken. Mye mer behagelig enn sirkellinser, men jeg får ikke dukkeøyner da 🙁

Dagens lille innkjøp.

Ok… dette er skummelt. Tørr jeg dette?! 

Skal i konfirmasjon neste uke, så tenkte å pynte meg litt ^^

Noen bilder jeg har blitt tagget i på fb. Siri flettet håret til meg og Malin sammen ^^

Gymtime. Jeg hadde ikke med gym fordi jeg var syk, men lærern trodde ikke på meg når det til og med var sant!

Skoene er fra BikBok og vesken Teranova. 

17 kommentarer

Siste innlegg