hyggelig lesertreff

Jeg må virkelig sette lys på dere lesere! Dere betyr så mye for meg og bloggen. Uten dere og alle de fine kommentarene hadde ikke denne bloggadressen eksistert med meg som blogger. Dere hører dette helt sikkert fra alle bloggere, men tusen takk for at dere leser bloggen min! Jeg mener det virkelig    

To lesere jeg møtte på McDonalds:

Koselig å møte dere jenter ^^

En morsom leser jeg møtte på toget. Hun er med i DENNE videoen. Hun var veldig morsom og pratsom. Vi snakket hele veien fra Fredrikstad til Ski. Hehhe, begge klaget på at NSB var så dårlig. Noe som var rart var at vi begge var i Sverige, Tusenfryd, Storbyen kjøpesenter på nesten samme tidspunkt og dager. Hehhe, det kaller jeg sammentreff. Det var iallefall veldig hyggelig å bli kjent med deg Malin Therese. Hun har også skrevet et innlegg om meg HER. 

Møtte en leser som også var veldig koselig i Sverige, men har desverre ingen bilder av henne. Alle leserne som jeg har møtt er så koselige mot meg! Jeg er virkelig en heldig blogger! 

6 kommentarer
    1. Hehe, veldig koselig og snakke med deg også!
      Du er en kjempe søt jente og en kjempe hyggelig person!
      Men gud så flaut det er jo bli lagt sånn ut på bloggen din 2 ganger, burde heller ha vært Caroline siden det er ho som er Fan.. men må ærlig innrømme det at jeg har begynt og følge bloggen din og er kjempe glad for at du blogger så bra som du gjør 😉
      Malin

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg