sakte, men sikkert

Dere som har lest bloggen min en stund vet at jeg bruker sirkellinser. Til dere som ikke vet hva det er, så er det “store” linser som får øynene dine til å se større ut. De får også øynene dine til å glinse mere. Bakdelen med desse er at de er farlige. Øyeleger anbefaler de virkelig ikke. Har skrevet et innlegg om det HER. Man kan så ille som å bli blind av dem, men så uheldig har jeg ikke vært (enda), men jeg har merket at synet har svekket litt. Får alltid spørsmålet om hvorfor jeg bruke sirkellinser når det er så farlige. Det eneste jeg kan svare på det er at jeg er dum! 

Dette må jeg vel snart endre på? Derfor har jeg tatt et lite steg frem. I Sverige i går, så kjøpte jeg *vanlige* linser! Det er akkurat samme linser de har på Superkul, men billigere (+ at de var på salg). Jeg kjøpte de på lekebutikken på Nordby. Det er nok mange lekebutikker der, men husker ikke helt navnet. Du går ned rulletrappen ved Godtebiten, så ser du en stor plakat hvor det står “crazy linser”. De har også vanlige linser der. Jeg kjøpte fargen “blue” og “Yellow Green”. 

Sakte, men sikkert skal jeg klare å slutte med sirkellinser!

7 kommentarer
    1. Oj, men er de mindre farlige enn sirkellinser da? Jeg kjøper alltid linser som varer i et år, men hittil har jeg kun brukt dem i et halvt år, fordi jeg merker at de blir mer og mer ubehagelige, uansett hvor godt jeg renser dem 😛

    2. Jeg hadde ikke brukt sirkelinser hadde jeg vært deg! om du svekker synet for mye kan du ikke ta lappen! tenk så surt det hadde vært om du endelig hadde blitt 18 og klar til å kjøre opp åsså hadde du ikke kunne gjort det fordi du hadde hatt dårlig syns etter sirkelinse bruk! jeg syns nå crazy linser er minst like fint som sirkelilinser 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg