tusenfryd i finværet

Hei! I dag våknet jeg klokken ni på morgen fordi jeg måtte snyte meg, hei viktig informasjon. Da la jeg selvfølgelig merke til det fine været. Da hoppet jeg opp på Anh og ropte -ANH, DET ER FINT VÆR UTE, SÅ VI MÅ STIKKE TIL TUSENFRYD! Planen var egentlig at vi skulle shoppe litt, men da ble det Tusenfryd. Kanskje vi tar oss en harrytur til Sverige i morgen. På Tusenfryd var det kjempe fint vær, men lite folk. Hm, det var rart. Vi tok alle karusellene som vi kunne ta!  

Speed Monster

Hahha, dør x)

Huska var kjedelig…

Trist fordi den var kjedelig, hhhehe.

Radiobiler, hehe Anh fulgte etter meg hele tiden!

Spin Spider! Seriøst elsker denne. Jeg og Anh tok den hundre ganger  

Hundre-meteren

SuperSplash!

Thumbs up!

Var en kjempe søt liten jente som hadde tatt den 7 ganger!

Men når vi var ferdige var vi veldig våte.

Hahha, Anh er så smart som står under der det er mest vann.

Strikken

Tømmerstupen 

Vi er i midten 

24 kommentarer

Siste innlegg