oslo med frøydis og åsa

Hei! Da er jeg hjemme i Kvam etter en koselig tur på danskebåten med familien. Akkurat nå vil jeg snu det litt om å si -borte best, men hjemme bra. Hhehe. Kommer til å dele opp innleggene, så dere får følge med.  

Det startet med at jeg spiste frokost på Peppes på Oslo S, så kom Frøydis og da ble vi begge overlykkelige for å se hverandre! Det er nesten alt for lenge siden sist. Jeg fikk også møte ”søsteren” hennes, Åsa. De er egentlig ikke søstre, men det er så nære at de kaller hverandre det. Hun er bare 13 år! Kunne egentlig ikke tro det fordi hun oppførte seg så annerledes. Hun var kjempe snill og like crazy som meg og Frøydis! Hadde kun noen få timer med dem før jeg dro til sjøs 

Mina, meg, Åsa og Frøydis.

Åsa og Frøydis.

Danskebåten vettu!

Liker at Frøydis kalte håret mitt rottehår! Hahah, holdt på og lo meg ihjel. Det værste er at det nesten er sant fordi det er så tynt. Når jeg snakker om håret mitt har jeg forderdelig ettervekst. Blæ, hater håret mitt akkurat nå. Skal heldigvis til frisøren på fredag! 

Frøydis hadde klein historie og fortelle, hahah.

Åsa

Da var jeg og Mina klare til å gå ombord.

Bilde jeg ble tagget på facebook

9 kommentarer

Siste innlegg