thumbs up for facebook!

Innlegget er i samarbeid med coolstuff.no

Hei! I dag har jeg hatt engelskten tamen og det gikk passe bra. Når jeg var ferdig dro jeg til posten og hentet en pakke fra coolstuff.no. For to år siden var jeg også i et samarbeid med coolstuff som du kan lese om HER, men siden da har de fått inne mye nytt og kult. Jeg har fått noen skikkelig awesome facebook-ting! Elsket alt siden jeg er facebook addicted!  

Facebook Kaffekrus og tekrus finner du på CoolStuff.no til 89kr pr krus

Facebook Like og Dislike stempel finner du på CoolStuff.no til 99kr


Thumbs up for www.coolstuff.no!

Coolstuff har så utrolig mye rart og kult! De har også polaroid kamera, sjokoladefontene og noe jeg syns var så kult -FlyJumper! Man kan hoppe 2 meter opp i luften. Det hadde vært så sinnsykt kult å prøvd. Du kan finne den HER

13 kommentarer

Siste innlegg