gamle bilder av meg

Leser: Kan du legge ut bilde av deg når du var 12 ? :] (vil sånn se deg når du var liten) 

Hahah, ja, jeg får vel gjøre det da. Må nesten le når jeg ser på alle bildene av meg som var for hundrevis av år siden. Når jeg tenker over det -wow, så mye rart jeg gikk med! Hahha. OK…. get ready:  

Dette er meg og Aebykier på dåpen til Kristoffer. Jeg syns det var kult å pose med smør? 

Husker jeg tok håret alltid opp i en hårdott etter jeg hadde dusjet. Gledet meg  til dagen etterpå fordi da fikk jeg så fine krøller x)

Slik var stilen min:

Her hadde jeg nettopp fått pannelugg, men ville ikke vise det til læreren, så jeg gikk med pannebånd.

Meg og Tass.

Hadde endelig fått noe i merket Fox. Ble så glad.

Hva er dette for noe? Hahha.

Ser ut som at jeg etterligner frihetsgudinnen eller noe…

Oslotur. Hva er det jeg har på meg? Hahha.

Har tydeligvis laget piece-tegnet en god stund!

Her har jeg nettopp kommet hjem fra Oslo. Var selvfølgelig innom mærkebutikken ”Stress” og kjøpte t-skjorte og sko

Speilbilder var det mye av

Husker jeg digget disse brillene. Kjøpte de faktisk på Steen og Strøm for 200kr. Såpass husker jeg 

Har så mange minner med Tass. Savner deg lille venn ♥

Dette ble da min nye favoritt t-skjorte. Oversize i Wecz var stas!

Balestrand t-skjorte

DC t-skjorte + DC skatesko

4 år siden da jeg var i Filippinene. 

Ida Sofie og meg

Frøydis, Ida og meg.

Frøydis, meg og Ida. Igjen.

28 kommentarer

Siste innlegg