disco

Hei! For noen timer siden var jeg på skoledisco. Det var helt greit, men ikke så gøy. Tror det kommer til å bli mye gøyere i morgen! Kanskje jeg skriver om det senere. Det var meningen at vi skulle kle oss ut på discoen og det var det mange som gjorde. Det er så morsomt å se folk når de har kledd seg ut. Selv elsker jeg å kle meg ut. Forresten så ble jeg kåret til kveldens beste kostyme. Akkurat nå sitter jeg å spiser masse sjokolade siden det var premien min   

Fra venstre: Ingrid (vanlig person?), Hilde (nerd) og Borghild (politi)

Malin er en bie!   

Jeg, Sivert som har kledd seg ut som et menneske og Malin. Haha, liker at Sivert kom selv om han ikke går på skolen vår.

Sivert, Ragnhild (barbie) og Malin

Torgeir og Eivind.

Gunhild er en søt nerd ^^

OK viser muskler!

Siri er Siri   

Vi var alle fascinert av lyset.

Johannes var kaptein.

Et bilde som jeg ble tagget på facebook.

5 kommentarer

Siste innlegg