trenger en reddende engel

Vil bare si tusen takk for at det er så mange som vil hjelpe meg. Den første som ville hjelpe meg var søte Agnes, AGNY.BLOGG.NO. Skal kjøpe en gave til deg og sende i posten! En siste gang… 

Hei! Hurra, jeg har klart å lage en ny header! Det er så lenge siden at jeg begynner å bli litt rusten i photoshop. Nå er jeg egentlig skikkelig irritert fordi jeg klarte å ødelegge designet mitt i samma slengen Viss dere ser på fremsiden av bloggen min, så er hele gul, men når dere klikker dere inn på en kategori, arkiv eller bare skal kommentere blir jo hele greia hvit. Så irriterende, jeg klikker når jeg ikke får til noe jeg vil få til. 

Det jeg lurer på er om noen klarer å fikse det? Jeg ber dere, dette tar knekken på meg! Hahha, jeg er veldig pirkete. Om noen vil hjelpe meg send en mail til [email protected]. Om noen klarer å fikse det lover jeg linking og en søt ting i posten. Så desperat er jeg    

18 kommentarer

Siste innlegg