konfirmantfestival – sett spor

Hei! I dag har det vært en så moro dag! Jeg var en av lederne på konfirmantfestivalen på Otta. Temaet var ”sett spor”. Jeg husker selv når jeg var konfirmant og var med på slike opplegg, oi nå fikk jeg meg selv til å virke gammel. Da syns jeg det var slik passe gøy. Nå som jeg er leder syns jeg det er kjempe gøy! Har også fått mange nye venner av å være leder. Denne gangen syns jeg det var godt planlagt av prestene/ voksne lederne med tanke på mat, fri og opplegg. Det er fra mitt syn da. Jeg har sikkert sagt det mange ganger, men jeg gleder meg så masse til Nordfjord i sommer! 

I dag tidlig kom Inga Sofie til meg. Når vi kom frem til kulturhuset så tegnet vi på t-skjortene vi fikk. Temaet var ”sett spor”, så det var nettopp det vi gjorde.

Sivert er alltid glad for å se meg vettu!

Olav

Jeg skulle liksom sitte på med Sivert, men jeg er så tjukk i hodet at jeg ikke fikk på meg hjelmen 

 COOL RIDER! 

Mat 

Olav, Sivert, Jørund, Inga Sofie og bursdagsbarnet Ragnhild ^^

Bollekinn! Bokstavelig talt, han har en bolle i munnen.

Yepp, that’s me

Wow… 😮

Jeg og Ragnhild klipper svarte sekker, haha..

… mens Sivert chiller

Jahha, Sivert har funnet seg en fin plass å meditere.

Spotlight! 

”I will always love youuuu”

Olav

Søte Mhea ^^

”Baby baby”

Kappløp. Jørund VS Sivert.

Pizza! 

Alltid like koselig og se blide Hege! Utrolig snill dame med masse positiv energi!

Siden temaet var ”sett spor”, så måtte vi sette spor. Det skulle konfirmantene gjøre. Jobben vår var å male hånda deres.

Ble ikke Jørund fin?

Spudlende og glade Ninni!

Til slutt var det kino.

3D!

Hege

Avatar. Sett den mange ganger, men fortsatt terningskast 6 fra meg.

Dere husker kanskje bildene jeg tok av dronningen på leiren i sommer. Iallefall kan dere se dem HER. I dag var kostymene på plass og det var ”dagens…. ”. 

Brudekjolen hennes er forresten farget rosa!

Dagens bursdagsbarn! Gratulerer så mye med dagen søte RAGNHILD  

Jeg og Inga fikk suvenir av Jørund. Vet ikke hvorfor, men han har gått med engangshansker i lommen i hele dag..

10 kommentarer

Siste innlegg