natthall

Hei! Nå har jeg kommet hjem fra natthallen. Les HER om du ikke vet hva natthall er. Det var kjempe gøy, sosialt og koselig, men det burde kanskje vært litt flere aktiviteter? Møtte også Martha som jeg ikke har sett siden vi var på Idol som var i desember. Jeg har ikke sovet ett min og jeg er ikke trøtt, stolt! Burde egentlig snart si natta fordi jeg skal ha filmkveld med søteste Gunhild senere i dag + sleepover. 

Det startet med tetristurnering. Virkelig? Er det bare jeg og Inga Sofie i verden som ikke spiller tetris? Uansett, jeg heiet på Sivert! Takket være hans store heiagjeng på tribunen, så vant han! Neida, han har skills og vant hele greia! Det ligger noe kjempe søtt bak, men skal lage eget innlegg om det ^^

Etter tetristurneringen var det nattfilm. Fikk ikke en gang med meg hvilken film det var fordi jeg og Inga Sofie snakket om Ghost Whisperer hele tiden. Fra venstre: Adrian, Olav, Martha og Inga Sofie. 

Etter filmen var det Bumperz-turnering. Kort sagt fotball med boble over seg. 

Det var gøy å se at de løpte ned hverandre osv!

Det var skikkelig gøy å være inni en slik boble!

Sjokolade og energidrikk holdt meg oppe hele natten. Stakkars folk, ble skikkelig skravlete.

Siri og Martine 

Borghild

Trøtt gjeng.

Mens de fleste begynte å se slik ut som Sivert….

… så jeg slik ut:

Trøtt gjeng 08 på morgen. Noen ble tegnet på også, men følte meg slem om jeg gjorde det, så holdt meg unna.

Mest crazy bilde av meg selv som jeg har publisert på bloggen.

Torgeir og Hilde

Borghild og jeg spiller fotball!

Olav

Borghild slår ned folk 🙁

Martha

Trøtt gjen på tribunen.

11 kommentarer

Siste innlegg