skidag på gålå

Hei! I dag har hele skolen vår vært på Gålå. Alltid gøy å stå på ski. Vi hadde helt knallvær med masse sol. Tror alle koset seg masse! Det gjorde iallefall jeg. Vi fikk med læreren og rektoren vår i bakken, planen var at de skulle kjøre først, så skulle jeg, Borghild, Hilde og Malin bare suse forbi. Hahhaha.  

Bildene jeg har satt sammen er mobilbilder. 

Malin syns det er slitsomt å ha på seg slalomsko. Liker at mange tilbyr henne hjelp, men hun påstår alltid at hun klarer alt selv.

Erland og Frida ^^

Hilde på bussen

Måtte le når Hilde leste ingrediense på esken, haha.

Meg i dag. Ikke akkurat de vakreste bildene, haha. Buksen bestilte jeg fra Boardshop for noen uker siden. Jeg står på twintip om dere skulle lure, Kari Traa.

I kveld skal jeg på natthall. Fra 21 – 08 til neste morgen. Les HER om du lurer på hva natthall er. Skal ta meg en powernap, så jeg ikke sovner. Jeg skall IKKE sovne! Noen kommer til å tegne på meg med tusj :((

13 kommentarer

Siste innlegg