kony 2012

Jeg så nettopp hele denne dokumentaren. Kanskje ikke så mange gidder å se den siden den varer så lenge, men den er absolutt verdt å se. Du kommer til å bli målløs, det ble jeg. Blir kanskje litt klisjê dette siden det er så mange bloggere som har postet den på bloggen sin. Hjelp Invisible Children og hele verden med å gjøre Joseph Kony kjent! Del den på bloggen din, fb eller twitter. 

Vi er så heldige som har det så bra i Norge. I historietimen i dag snakket vi om ”problemet” vi hadde før jul. Noe som var på nyhetene, aviser, radio osv. Den store skandalen. Smør-problematikken. Vi hadde smør, men vi hadde ikke riktig type smør. Herregud, ikke rart at USA gjorde narr av oss. Folkene i denne videoen hadde… ingenting.   

8 kommentarer
    1. Jeg vet ikke hva jeg skal si. Så videoen igår, og var helt klart for den! Men så fikk jeg vite at de har lurt i oss feil informasjon (eller noe i den kategorien), og at de ikke viser hele sannheten bak denne filmen. I tillegg blir mesteparten av pengene brukt til å lage nye filmer og sånt istedet for å hjelpe barna så mye som de faktisk hadde kunnet… Så nå sitter jeg her litt usikker..

    2. Har alt meldt meg på og bestilt Action Kit! Det koster kun 168 kroner for T-skjorte, buttons, armbånd, action guide bok, klistremerker og plakater! 🙂

    3. Huff! helt ufattelig at vi tenker på smørkrise!!! når det er viktigere ting som skjer i verden..
      Beundrer virkelig han som sier ifra¨¨

    4. Kony 2012 er svindel!
      Det er derfor det ikke går å kommentere på videoen lengre!
      Ikke gi penger til de!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg