fargedag på vus

Siste dagen før ferien er alltid chill, så vi har ikke gjort noe skolegreier på skolen i dag. Som jeg har nevnt et par ganger før i dag, men jeg gjentar det igjen -vi hadde fargedag! 

Da var det gratis gêle i kantina i dag. Yummi 

Siri og OK.

Torgeir var skikkelig kul. Blått er rått! Haha, må slutte med den rimingen min. 

Torgeir og Borgar. 

Gunhild tok et så pent bilde av seg selv som jeg bare må legge ut ♥

I friminuttet hadde vi kappløp. Vi skulle ha en partner og binde sammen beina våre slik som Oskar og Torgeir har gjort på bildet.

Selvfølgelig er jeg og Borghild partnere! Det er vi alltid.

Ready, Set, Go!!

Det er mye vanskligere enn dere kan forestille dere. Hahha. Jeg løp som en crazy jente, mens Borghild ropte ” Caro, Caro, Caro, stopp, vi må løpe i takt!! ”

Torgeir og Oskar i farten!

Jeg snakker hele tiden, så munnen min er alltid åpen, hahah xD

Hilde. Tumbs up for pink!

¨
En rosa C-klasse!

Maggie

Tok noen egobilder av meg selv i timen, og jeg holdt på å le meg ihjel av Maggie i bakgrunnen!

Resten av dagen var bare chill. Vi har begynt å filme skrekkfilmen vår!

Ingrid har sett et spøkelse 😮

20 kommentarer

Siste innlegg