koselig start på dagen

Hey! Som jeg nevnte i forige innlegg, så hadde vi fargedag på skolen i dag. Klassen min var rød! De to andre klassene var rosa og blå. Lærerne var grønne. Jeg ville egentlig være rosa (buhu). Jaja, rødt er tøft vet dere 

Vi hadde en veldig koselig start på dagen, selvom jeg og Borghild hold på å frøs av oss tærne. Vi var ute i skogen i en gapahuk og drakk kakao og spiste frokost. 

Jeg dro til Ingrid i 9-tiden siden jeg ikke visste hvor denne gapahuken var.

Hanne, Ingrid, Maggie (Magnus), Vebjønn (Vebjørn) og Trond. Dere skjønner -jeg liker å gi folk kallenavn  

Stig med mine eplebriller. Han var ôg rødtopp.

Lærerne våre Jorunn og Bjørn. De var grønne. Grønt er skjønt!

Klassen min, 10A! A- aller best.

Trond. Det første jeg tenkte var at han lignet på Super Mario! 

Vebjønn med sitt anonyme ansikt.

Kan nesten si at Trond er kjent for håret sitt. Han sparer til langt, så han kan lage dreads. 

Jorunn og Stig

På tur til skolen. Thea og Ingrid.

Siden vi er en klasse som er så late og ikke gidder å gå tilbake til skolen. Ba vi lærern vår om å kjøre oss tilbake. Det tok sin tid siden vi var så mange, så da stakk jeg og kjøpte farge-hårspray-greie og sprayet håret mitt rødt på senteret!

Voilà, da ble jeg rødtopp!

Meg og Ole Anton.
Kommer flere bilder fra fargedagen senere.

8 kommentarer

Siste innlegg