tgi fridays – kostymer

Hei! Nå har jeg sittet i to timer og sett på hvert eneste bilde på facebook av mine Friday’s-venner som jeg savner. Det er helt sykt mange bilder, det er flere tusen, og jeg kødder ikke. Filippinske folk er helt xtreme til å ta bilder. Noe som irriterer meg er at de ikke ser igjennom bildene før de blir lagt ut. Hahha, det er så mange unødvenige bilder som eks. et uklart bilde av en stein.  

Uansett, må virkelig lære meg å komme til poenget raskere. -Uansett x2. Jeg virkelig digger at de har så mange kule kostymer som gjør jobben enda morsommere! Hele gjengen elsker kostymer og de er så kreative med godt humør. Tror de bytter tema hver måned? Når jeg var der, var det iallefall mange engler og nisser å se blandt den søte gjengen siden det var jul. 

Her var temaet ”pirates of the caribbean”. Enzo fikk en sprø idê om å farge håret sitt blått!

Donna, Jhef og April

Arrrrrrg!

Alle er jo så små og søte! :))

Donna og Lyn. Two angels ^^

Hehhe, Jhef ønsker seg langt hår? 😉

Husker Enzo var så stolt fordi han blåste opp og fikset den ballong-greia i bakgrunnen -får dele det med hele verden

For en utrolig gøy jobb de har! Misunnelig. Jeg vil også pimpe meg opp med kjole/ kostymer når jeg får jobb!

Virkelig første gangen jeg så Enzo med dress 😮

Ikke nok med å pimpe opp seg selv, men de pynter hele TGI Friday’s lokalet. Her var temaet ”Hollywood stjerner”

Det har hatt utrolig mange kostymer og det er enda flere tusen bilder ute på facebook av dem. Legg merke til mannen øverst til venstre. Det er bartenderen Noki, men han skal være Harry Potter. Første gang jeg så han jeg bare -åååja, du er en detektiv! 

Tenk om vi hadde det slik i Norge! Det hadde vært gøy det 😀

21 kommentarer

Siste innlegg