litt av photoshoot del 2

Hei! Først vil jeg bare takke for alle fine kommentarer jeg får, tusen takk! Her har dere et par bilder fra del 2. Liker egentlig ikke å poste så mange bilder av meg selv innlegg etter innlegg. Så dere får ikke alle nå, men de ligger på facebook om dere vil stalke meg der 😀

Jeg fikk masse kjeft av Frøydis på de forige bildene jeg la ut. Etter hennes ord har jeg ”misbrukt” bildene hennes med å strø litt (mye) caro-magi over dem. Det var jeg som redigerte bildene på forige innlegg og det var visst katastrofe siden de var helt forferdelig! Hahha, holdt på å le meg ihjel. Denne gangen har jeg overlatt redigeringen til Frøydis. 

Tenkte jeg skulle ta noen spørsmål på sparket og svare på dem nuu.  
Kan du lage sminkevideo til denne looken og en hverdags sminkevideo? Jeg har et par sminkevideoer ute, men ehh, jeg vil ikke linke de en gang fordi de er så gamle! Oktober er veldig gammelt i min verden. Takk for alle komplimenter om at dere likte sminken min, men skal jeg si det rett ut er jeg ikke noe spesielt flink med sminke. Jeg bare legger det på helt vanlig. Svaret mitt blir .. nei.. kanskje.. vet ikke?

Fletter du håret får å få det sånn, eller bølger du det? Jeg bruker bølgetang 🙂

Syntes du har blogget alt for skjeldent i det siste, føler meg nesten litt småskuffa. Beklager å si dette. Jeg orker ikke å komme med unskyldninger lengre som: jeg kunne ikke blogge i går fordi jeg fikk besøk, jeg kunne ikke blogge fordi katten min ble borte, jeg kunne ikke blogge i går fordi… osv (eksempel). Sannheten er at jeg har mistet interessen for blogging og blogger bare når jeg føler for det. Jeg vet jeg har mistet mange lesere, men jeg er glad jeg har noen hundre som fortsatt sjekker bloggen min ♥ 

Frøydis har tatt bildene ^^

Her tok jeg og Frøydis noen photobooth bilder mens vi prøver og få igjen varmen.

34 kommentarer

Siste innlegg