last day in davao

(Legg merke til at jeg er oppe så tidlig!! Det er fordi jeg skulle sjekke om noen av vennene mine fra Filippinene er pålogget siden det er 7 timer tidsforskjell)

Siste dagen i Filippinene fikk jeg nesten panikk fordi jeg hadde glemt å kjøpe gave til vennene mine! Heldigvis bor vi rett ved siden av to kjøpesentre, så det var bare å gå over veien før jeg kom til Abreeza. 

Så måtte Enzo bli med meg inn i noen klesbutikker noe jeg tror han ikke syns var så gøy. Jeg tvingte han også med inn i en undertøysbutikk! Hahha, trodde jeg skulle dø. Fikk ikke lov til å ta bilder 🙁

Delte vår siste cookies and cream drink på kinoen i G-mall.

Siste måltid på Friday’s. På bildet ser dere Tony. en nær venn av Enzo.

Delte vår siste oreo is 🙁

Her snakker jeg med manageren på Friday’s og takker for meg. Savner alle de hyggelige folkene der + maten!

Her kom Jhef inn i bildet.

Min siste Starbucks. 

Måtte også si hade til min venn, Charles som jobber der. 

Resten av dagen gikk til å si hade til alle vennene mine og tilbringe litt tid med dem. Tanken på at det er noen jeg kanskje ikke kommer til å se igjen er trist, men vi har hatt det gøy sammen og det er det jeg skal hugse. Etter min ”hade-runde” tilbringte jeg resten av tiden med Enzo og litt av tiden med familien. 

Så begynte tanken på kalde Norge. Hehhe, søskenbarnet mitt tok på seg jakken min og bare -let’s go to Norway!

Så var det rydding og pakking. Enzo ville gi meg en diplom fordi han aldri hadde sett rommet mitt så ryddig!

Så var det den triste dagen da jeg dro hjem..

Singapore

Takk Gud for at de har skytrains! Ellers ville de tatt flere timer før vi hadde kommet til gaten.

Jeg har hatt en utrolig fin tur og jeg gjør hva som helst for å få dra dit i sommer!

7 kommentarer

Siste innlegg