pictures, pictures

Jeg har enda flere bilder til dere! Skjønner om dere snart er lei av bildene mine, men jeg er snart ferdig nå. Den siste uken jeg var i Filippinene var det en parade på Abreeza. En uke før paraden var det en superstjerne som er idolet til søskenbarnet mitt. Det var helt fult av folk og alle hylet, skrek og ropte -I LOVE YOUUU! Følte meg skikkelig dum som ikke visste hvem det var, så jeg spurte hvem det var litt. Da var det mange som hørte meg og kikket rart på meg! Hahhha.

Jeg fikk også møte Enzo’s to beste venner. Husker desverre bare hva han ene heter, Raffeil, men jeg kalte han bare Raff. Han var fan av Jennifer Love Hewitt og jeg har aldri møtt en som liker Jennifer Love Hewitt og Ghost Whisperer! Så vi snakket om Jennifer og Ghost W i over en time. Hehhe, det var hyggelig å møte han!

Vi spiste også på McDonalds igjen. 

Elsker å lage grimaser 😀

Hahhha, elsker dette bildet av Raff. Ja, jeg syns det var gøy å putte på hjerte <3

Kjelleren var sykt ekkel/ skummel…

Jeg elsker T.G.I Friday’s!

Her hadde vi nettopp delt en kaffe på Starbucks og var på veg hjem til meg for å chille etter en lang dag.

Raff og søskenbarnet mitt, Johan ble ganske gode venner ^^

Jeg hater at de alltid skulle se på det konfirmasjonsbildet dere ser inne i hylla..

Her hadde vi egentlig bare en liten photoshoot for gøy. Hiihi, vi tok tusenvis av bilder sammen, men jeg skal spare dere for alle.

Raff tok bildene av oss forresten 🙂

Johan

25 kommentarer

Siste innlegg