iskrem og brød?

Da jeg var i Filippinene var jeg skikkelig dilla på cookies and cream, eller som dere kaller det i Norge ”oreo is”. Jeg og Enzo spiste det hele tiden! Hehhe, så vi kjøpte en hel boks og gikk rundt omkring i Abreeza (kjøpesenteret). Vi måtte selvfølgelig dele med vennene våre som jobber på Just-g siden de er noen iskremelskere.

Når jeg hadde funnet frem boksen, så kom Kharen med brød til oss. Kharen er jenta dere ser på det andre bildet. Jeg sa at jeg ikke var så sulten at jeg trengte brød, men da tittet hun rart på meg og sa at jeg skulle spise det med iskrem. Iskrem og brød?? Hehhe, det var visst normalt..

Det var ikke akkurat vond smak, men det var rart og spesielt. 

Noen bilder som ble tatt en annen gang jeg var der. Alle jentene er så koselige!

Den dagen hadde jeg ikke så mye sminke på meg, men da tok de og sminket meg mye! Mer enn jeg pleier. Hehhe, jeg var sminkedukken deres 😉

23 kommentarer

Siste innlegg