it was a teddy bear!

Husker dere den STORE og hemmelige gaven fra DETTE innlegget? Nå kan jeg avsløre at det var en diger bamse til Enzo. Jeg fikk også en kjempefin gave fra han som jeg kan vise dere senere. Dere aner ikke hvor mye jeg måtte gjennom for å få planen min til å funke. Først måtte jeg finne bamsen jeg skulle ha og da måtte jeg innom et par kjøpesentre, men det gikk bra. Så var planen at jeg skulle ta han med inn på Friday’s også skulle noen komme inn å si -noen har lagt igjen en gave til deg. Den noen skulle være security vakten på Friday’s. Hele planen funket og jeg hadde snakket med han. Jeg skulle komme noen timer før jeg tok med Enzo dit, men når jeg kom dit så var ikke vakten der! Så jeg måtte finne en ny vakt. Det førte til at jeg ble med på et kontor og det var akkurat som på film! Kontoret var langt i kjelleren og det var kaldt der! Plutselig fikk jeg sette meg på en stol med en lampe midt i trynet og da var det en annen vakt som sa -what’s your problem? Jeg hadde jo ikke et problem en gang, så jeg satt der kanskje en time helt alene og forklarte meg om og om igjen. Til slutt så gikk det og jeg fikk planen min til å funke. 

Se så glad han ble ^^

Cat-pose!

Vi måtte selvfølgelig innom Just-g fordi mine crazy venner ville se gaven han fikk. Savner de fire jentene. Utrolig koselige med den sykeste humoren.







Legg merke til søskenbarnet mitt i bakgrunnen!

Hun ser trist ut…?


Mine små barn. Har ikke en gang på meg høyhælte sko 😮

23 kommentarer

Siste innlegg