nyttår i filippinene

Nyttår i Filippinene var veldig annerledes enn Norge. Bråkete er ordet. De lager kjempe mye bråk! Husker ikke helt hvorfor, men de lager helt sykt mye bråk. Jeg har video til dere som jeg skal vise dere senere. Grunnen til at jeg ikke tok bilder av rakketene var fordi det ikke var raketter der. Det er visst ikke lov i Davao fordi det har vært så mange ulykker.   

Først tok jeg, Enzo og noen av søskenbarna mine oss en tur i nabolaget og ønskte alle et godt nyttår.

Dette er kirken som er i nabolaget. Kan ikke sammenlignes med vår i Norge.

Nabobarn glade for å få is!

Dette er Ivy. Har aldri fått snakket med henne ordentlig før, men på nyttårskvelden fikk vi snakket sammen mye.

Kjolen min.

Her kaster mamma ned penger (og godteri?), også er det mange som står nede og tar i mot. Tror hun syns det var gøy. Hahha.

Stefaren min, Rune.

Vår nye valp, Blackie! Han er så søt. Han heter også King Kong, men de fleste kaller han Blackie.

Husker dere C-prosjektet mitt? Planen var egentlig at de skulle skje julekvelden, men jeg var så opptatt da. Så jeg tok det på nyttårskvelden. Det var meningen at det var de aller fattigste som skulle få det, men jeg hørte om noen opplevinger stefaren min hadde som var mindre koselige, så jeg tok og ga det bort til naboer som var voksne og barn. Det var like greit siden de ikke er så spesielt rike. Takk Anh for at du ga meg masse klær!

Søskebarnet mitt Sei-Sei fikk også noen søte dykkebriller.

Klokken var 4 på natten og alle hadde glemt(!!!) kake! Utenom jeg og Enzo -storspisere.

Mest romantisk og sitte for oss selv i 3. etasje, ha en utsikt over alle andre og dele kake ^^

Litt uklare bilder, men det får gå 🙂


Video kommer senere!

12 kommentarer

Siste innlegg