brokenshire pool

I gaar bestemte jeg og Enzo for og ta oss en tur til Brokenshire Pool. Vi tok med noen av soskenbarna mine. Jo flere, jo bedre. Satser paa at alle hadde det like goy!

Johan 

Arlene.

Maatte hilse paa fuglene som var der. Det var en kul fugl som poset til oss! Smart fugl..

Kulest aa bruke solbriller naar det ikke er sol vet dere 😉

Johan og Arlene.

Having fun

Mayla. Hun er gravid, saa vi kommer til aa faa enda et soskenbarn snart om noen maaneder.

Liker at Johan sier paa norsk -en, to, tre oog smiiil.

”Enough pictures!”

Do-Dong. Her i Filippinene bruker vi som oftes kallenavn. Han heter egentlig Soriano.

Mayla 🙂

Saa ble jeg og Enzo borte en stund, saa jeg laante bort kameraet mitt. Naa har jeg hundrevis av bilder der de poser. Hihihi, tror de har hatt en liten photoshoot?


Enzo og mine soskenbarn

Pose it!

Dere har antagelig sett dem paa tv..

Do-Doi

Stakars, han syns at vannet var saa kaldt at han skalv…

… men da gikk jeg opp aa kjopte varme nudler til han 🙂

Paparazzi!

Filippinske folk elsker aa ta bilder! Det er noe jeg liker ved dem. Struts??

”I want nobody, nobody, but you”

19 kommentarer

Siste innlegg