i’m a bartender

Hei! Fikk snoke litt i sekken til Enzo og der fant jeg masse bartender greier! Han har forresten avslort alle triksene sine til meg, men jeg skal ikke fortelle de videre. Naar jeg tok paa meg litt av Friday’s uniformen hans, saa folte jeg meg skikkelig som en bartender. Provde litt sjonglering for aa faa prikken over i’en, men jeg tror jeg dropper aa skrive om hvordan det gikk. Haha.

Vi brukte en time paa aa redigere dette bildet samtidig som vi skypet med venninna mi, Froydis og soskenbarnet mitt, Aebykier. De klikket paa oss fordi vi ikke ville se dem pa cam pga vi var opptatt med aa redigere. Hahha, men de gjorde narr av oss 🙁

Noen som klarer aa gjette hvem som er paa t-skjorten? Forste gangen jeg bare -aa Michael Jackson! Enzo dode nesten av latter. Det er Elvis, men faar troste meg med at soskenbarnet mitt, Merry Love ogsaa trodde det var Michael Jackson.

Happy!

 

Har faktisk aldti provd en slik ps3. Ble veldig fasciiiinert.

Senere dro vi til Brokenshire Pool som er rett ved siden av skolen hans for aa bade. Vi hadde det veldig goy, vi hadde ogsaa svommekonkurranse. Vi fant var egen plass og delte nudler, saa klarte Enzo og sole varmt vann over hele handa hans som han nettopp har skadet seg paa fra for (bartending er egentlig ganske farlig, han brente begge hendene sine). Saa jeg lekte litt sykepleier og matet han. Viss vi ser bort ifra smerten, saa var det romantisk!

Vi blogges! Hilsen: Friday’s fremtidige bartender 🙂

Siste pose. OK, vi blogges!

13 kommentarer

Siste innlegg