peoples park

Hei! I gaar skulle egentlig jeg og Enzo til Crocodile Park. Hah, gjett hva som er typisk da? Naar vi kom frem staar det ”CLOSED” med store bokstaver. Vi fikk sett strutser da, men det gikk bra. Vi dro heller til Peoples Park. Det var synd at de digre fontenene og lysene ikke var paa. Maange bilder fra i gaar:  

I bakgrunnen ser dere et dorian-juletre. Haha, det var litt spesielt. Skallet er malt i gull. Dorian er en frukt her i Filippinene som stinker etter min mening.

Hahah, dette er det Enzo kaller ”cat-pose”

Vi gaar paa en regnbue!

Vi hilste paa to aper og en slange

Ja, jeg vet dere blir nysgjerrige naa…

Saa skulle Enzo lere meg litt bartending. Da starter vi enkelt med aa sjonglere med en flaske. Haha, den er faktisk tung. Den skulle ogsaa lande oppi den koppen jeg har i handa.

Plutselig kom det mange mennesker og saa paa at han sjonglerte osv. 

Andre bartendere her i Filippinene. Han i rod t-skjorte blir kalt Harry Potter! Visste dere at Enzo er den 5. beste bartenderen i hele Filippinene og den beste i Davao? Hiih, maa skryte litt av han.

Her spiser vi pizza paa G-mall!

Han tok med meg paa 8. etasje paa kjopesenteret Gaisano Mall. Vi begge elsker hoyder og utsikter 🙂

Gaisano Mall har faatt enda en ny etasje med butikker. Dette er etasje nr 6. Det ser lite ut paa bilde, men det er storre.

Saa var vi hjemme hos meg og not utsikten fra 4. etasje. Selvom utsikten der ikke er saa ”stor”. Vi spiste ogsaa en veldig sot frukt. Husker selvfolgelig ikke hva den heter.

49 kommentarer

Siste innlegg