jack’s ridge

Hei! I dag har jeg tilbringt dagen min meeed….

… Enzo! Han tok meg med til Jack’s Ridge. Det var veldig fin utsikt. Han tok med meg naar det var morkt fordi da kan man se lysene over Davao. Ikke hele Davao saa klart, men en del av han. Oog, det var en veldig romantisk plass ^^. I morgen skal vi til Crocodile Park sammen. Blir nok koselig.

Man kan desverre ikke se den fine utsikten paa bilde..

Merry Love og Rosita Mae var ogsaa med, men de var alltid 10m bak oss! ;o

Paafuglen skremte meg, ahahha.

”No more pictures!!”

Enzo is the second Bruno Mars.

Nuss&puss

Merry Love. Jeg digger navnet hennes. Merry som i Merry Christmas og Love.

Her i Filippinene har det kommet noe nytt, McFloat. Cola med iskrem. Jeg vet hva dere tenker -essj. Men det var faktisk veldig godt! Dette har blitt en av McDonalds mest poppulere.

Har lert meg en ny pose-maate.

39 kommentarer

Siste innlegg