fin ettermiddag

Hei! I dag tok jeg med Merry Love og Rosita Mae paa en lunch paa Friday’s. Det var to dove gutter som ville bli med oss. Jeg vet ikke helt hvem de er, men de hadde saa inderlig lyst, saa hvorfor ikke. Eneste problemet var at det var litt vanskelig aa komunisere med dem. Kunnskapene mine i miming og peking er ikke de beste. Men papir og penn reddet meg. 

Soskenbarnet mitt, Merry Love. 

Soskenbarnet, Rosita Mae.

De to dove guttene, Wilbert og…. ehhe husker ikke.. 

Bartenderen, Enzo. Ok, maa innromme at han er litt smaa-kjekk.

Han er ogsaa veldig snill og positiv! Saa etter han var ferdig paa jobb, saa hadde vi det goy paa kjopesenteret!

Jeg vant mot han i basketball! Hahah, jeg fikk dobbelt saa mye poeng som han. Maatte selvfolgelig mobbe han litt siden han tapte mot en jente. Men han vant mot meg i air hockey. 

Vi to! I morgen har han fri, saa han ville ta med meg til en fin plass. Jeg husker ikke helt navnet paa plassen, men det blir nok koselig! Skal ta mange bilder 🙂

Merry Love og Rosita Mae

Vi blogges 😉

20 kommentarer

Siste innlegg