la bianca pizza

I gaar var vi paa restaurant. Merk: denne gangen ikke Friday’s! Vi var paa en liten koselig restaurant som het La Bianca Pizza. Men, hihi, jeg bare maatte en liten tur paa Friday’s.  

Security vakten paa Friday’s. Alle butikker har en slik vakt som sjekker vesken din hver gang du gaar inn. Bankene har oftes flere vakter med hagle. Abreeza har faatt slik fancy sikkerhets greie. Litt overdrevent etter min mening. Dere vet slik greie du gaar igjenom paa flyplassen for du skal paa flyet? Daarlig forklaring og jeg vet ikke hva det heter.

Jeg kjopte nisselue.

La Bianca Pizza

Soskenbarnet mitt, Arlene.

Morten, tanta mi Renilie og Candy som jeg ikke er i slekt med, men hun bor i huset.

Onkelen min, Lito

Jeg savner litt Grandiosaen vaar siden jeg har spist ris hver dag siden jeg kom hit. Var klar for en god saftig pizza, men haha, jeg har spist en skikkelig ”naken pizza”. Det var litt spesielt at det kun var et tynt lag med ost paa.

Fra venstre: Bestefar, Candy, Rosita Mae, Arlene, Johan, Renilie, Idel, mamma, Cecilie og Morten.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg