exchange gifts

Her i Filippinene er det ikke slik at man kjoper gaver til alle, men de trekker hvem de skal kjope gave til. Dette kaller de ”exchange gifts”. Jeg trekte….det er hemmelig! Det blir avslort paa julekvelden. Vi feirer forresten jul 25 desember og spiser 00:00. Det blir ikke saa mye julestemning siden det er hoy partymusikk, dansing, leker og karaoke. 

Da skriver vi navna vaare paa en lapp og i dette tilfellet legger vi det i en prinsesseboks. Paa bildet ser dere Do-dong.

 

Selvfolgelig er alle med, selvom ikke alle var tilstede

Jeg fikk gave av James. HERREGUD ET NYTT OBJEKTIV! Hahha, som i kaffekopp. Kan ta bilder av den senere.

Ogsaa fikk jeg gave av folka paa Canon. En bok, saa jeg kan ta bedre bilder 🙂

Jeg maa virkelig begynne aa variere hvor jeg spiser. Jeg spiser der hver dag. I gaar var jeg der to ganger paa en og samme dag. Bartenderen, Enzo hadde forberedt et korttriks til meg. Skal filme han gjore det senere i dag, han er magiker! Hehhe, han er ogsaa den beste bartenderen (og den kjekkeste) 

Johan har faatt sin nye BFF, Jhef. Han maa vere den soteste og morsomste homoen jeg noen gang har mott!

Saa fikk jeg daarlig samvittighet for at jeg ikke kjopte noe til James, saa jeg kjopte basketball og slippers til han.

IGJEN saa er jeg paa Fridays..

Kjopte ogsaa litt bling-bling til min mobil.

Naa er den rosa med masse perler og med en dukke og litt annet dilldall paa.

16 kommentarer

Siste innlegg