c-prosjekt

Hallo! I dag har jeg hatt et lite besøk av Hanne. Hanne er så snill og har takket ja til å passe på marsvinene mine med et smil! Forige uke var jeg hos Anh og da fortalte jeg om C-prosjekt idên min. C-prosjekt står for Caro’s-prosjekt eller noe. Midlertidig til jeg finner på et kulere navn. Uansett, det er ikke viktig.

Dette prosjektet går ut på at jeg skal kjøpe masse klær, mat og drikke til de fattige på julekvelden/ lille juleaften. Anh viste meg et stort engasjement og kom med mange poser med klær! Ble utrolig glad da, men jeg har ikke plass til alt. Grensevekten er på 30kg og krysser fingrene for at kofferten min ikke er tungere. Julen handler om å gi, ikke og få. Dette blir gøy!  

Jeg må virkelig spørre deg om noe Anh -hvorfor ga du meg votter, luer og diverse vinterplagg? Hehhe, tanken er fin, men det er et tropisk land med varmegrader. Så jeg ga det til søskenbarnet mitt, som kommer til å gi det til Ting og Tøy eller til Kirkens Nødhjelp. Da går det til fattige folk i øst-europa som fryser… 

Det var enda en stor pose med klær, men har ikke bilde.

Til og med smykker!

14 kommentarer

Siste innlegg