jakten på juletreet

Fredag så kjøpte jeg Hjemme Alene filmen som jeg har sett hundrevis av ganger før. Men den er like morsom hver gang. Hahha. Kevin er så søt!

I går bestemte jeg og Tass oss for å finne et fint juletre slik som Kevin gjorde! Vet det er tidlig, men jeg er jo ikke hjemme i julen. Da gikk vi i skogen og hogget ned vårt eget tre! 

Noen som klarer å gjette hva jeg har i min H&M pose?..

.. En liten mini-øks! Hahhha.

Men det var jo nesten ikke grantre å se! 

Begynte å fryse av meg beina også. Ble våt og kald av å gå i skogen. Hhehe.

Endelig så vi noen brukbare grantrær! Ble pisket av busker og alt. Trodde jeg skulle bli blind etter jeg ble truffet i øye hele fem ganger!


Årets juletre?


Så gikk vi en laang omvei siden vi var lei av å gå i skogen med et juletre bak oss. Og vi kunne ikke gå den vanlige veien for da hadde folk mistenkt at vi hadde stjålet treet! 😮

24 kommentarer

Siste innlegg