dagen i dag

Hei! I dag har jeg vært på Lillehammer og handlet inn litt stuffs til vi drar til Filippinene som er 24 dager til! Gleder meg noe sinnsykt. Jeg har handlet inn litt gaver til noen av slektningene mine i Filippinene. Ehh ehhe, kan vel si at det ble litt på meg selv også.

Hadde veldig lyst på denne blå dressjakken, men må skjærpe shoppingen min! Straks Filippinene og Oslotur + at jeg prøøøøver å spare til Macbook Pro.

Etter et måltid på McDonalds så gikk savnet av den blå dressjakken bort 🙂

Etter vi var ferdig med og handle reiste vi til tanta mi som bor på Lillehammer. Føler vi har samme rutine hver gang vi er på Lillehammer: Strandtorget- McDonalds- besøke tanta mi. Etter vi hadde vært hos tanta mi, reiste vi til onkelen min. Kule onkel M.

Lille søte Rosita ^^

Gal blogger nummer #1

17 kommentarer

Siste innlegg