ledersamling

Hei! I går og i dag var jeg på ledersamling. Det var såå koselig og se mesteparten av de hyggelige lederne igjen, så må jeg ikke glemme de snille og optimistiske prestene våre! Kort sagt -utrolig gøy å se alle sammen igjen. Storgleder meg allerede til neste gang ♥

Jeg og Martha tok på oss å vise bildene jeg hadde tatt på leiren og fortalte litt om det og det.

Sivert poser! 😀

Ntaa, vi er så glade i hverandre. Sivert er en utrolig hyggelig og kul fyr!

Sivert, meg og Frøydis.

Vi så filmen ”Pay it forward”, men jeg har sett den tre ganger før, men den er alltid like fin.

Jørund, hva driver du med? Hehhe.

Så bestemte vi oss spontant for å gå en tur. Hahha, så lekker jeg er i onepiece asså…

Frøydis og Marit Olave.

Her er vi på kirkegården og tar bilder.

Gjengen ♥

Frøydis fant en søt pusekatt.

Jeg og Jørund bestemte oss for å døgne med de andre, men de sovnet. Jeg husker at vi tegnet, danset polka, diktet sanger, hadde hoppekonk med soveposene, så på landskapet utenfor vinduet, utforsket  to kjellere osv. Jeg husker jeg ble litt kjent med Jørund på konfleiren i Nordfjord, men det var koselig at jeg ble bedre kjent med han nå. Akkurat nå så ligger han i senga mi og er dypt i drømmeland, haha. 

Her er vi klokken 7 på morgen. Da var jeg guiden hans og viste han hele Kvam sentrum i pysj.

Men Kvam sentrum er ganske lite og øde.

Vi var også på Statoil og så på filmer, men så gikk vi til barneskolen og husket i mørket.

Så tok vi med Ragnhild og gikk til Kiwi for å kjøpe julebrus. 

27 kommentarer

Siste innlegg