jeg har søte lesere!

Hei! Det er så koselig når lesere kommer bort til meg bare for å snakke, stille meg spørsmål eller spørre om autografer som denne gjengen her gjorde, hehe! Jenta dere ser i lys jakke må være en av de søteste leserne jeg har, Mariell. Hun har lest bloggen min utrolig lenge. Jeg husker hun kom bort til meg en gang i vinter. Dere fortjener skryt asså, takk for at dere leser bloggen min ♥

Siden dere gjorde dagen min enda bedre, så må jeg legge ut et bilde der jeg smiler 🙂

Til hospiteringen da. I dag var jeg på hospitering på vgs, selvfølgelig blir det media og kommunikasjon neste år. Til dere som ikke visste hva hospitering er: det er slik at man kan være med en dag på vgs på den linjen du vil velge og se hva de holder på med osv.

Oog til slutt så har dere noen ferske bilder av…… meg.. overrasket? Noen ganger er panneluggen min så irriterende at jeg bare vil ha den bort, hehe. Har nettopp funnet ut at jeg ikke er noe særlig flink til å blunke med ett øye også, hm.

27 kommentarer

Siste innlegg