bilder, bilder og bilder

Hei! Jeg har egentlig ganske mange bilder som jeg ikke har delt med dere, så jeg tar de fleste nå. Bildene er både fra før sommeren, etter sommeren, før høstferien osv.

I begynnelsen av sommeren hadde jeg det koselig på Venezia med Ole og Gunhild.

Venezia-damen, får ofte gratis is, hihii.

Copa Tre Amori! 

Jeg ble forlatt på et bussbygning(?) midt i Oslo heeelt alene. Da så jeg på TV til noen gadd og hente meg…

… også lekte jeg meg med buss!! Det var veldig gøy egentlig, haha. Wupsiii, jeg krasjet bussen i veggen!

Også kom en bussjåfør og ga meg nøkkelring 🙂

Jeg og Gunhild koset oss med nachos. Tenk at vi så alle Harry P filmene på under et døgn!

Fra da jeg passet på kaninen Leo (egentlig heter han Huigi)

Jeg har faktisk lest en BOK!

Dette var kjempe fint bilde av Hanne som jeg tok på skolen.

Mariam er min engel, heheh.

Her er vi i K&H timene, vi lager skulpturer noe som er veldig gøy. På bildet ser dere skulpturen til Boggis.

Oooog… min! Men de ble så stygg, at jeg lagde et nytt hode.

… ogsåå… levde de lykkelige alle sine dager.

Hanne er i full konsentrasjon.

Her blir jeg irritert på Stig fordi han ikke gjør det han skal, haha.

Her er skulpturen til Maggie ferdig. Den ble veldig kul 😛 😛

Meg og OJ klare for høstferie!!!!!

27 kommentarer

Siste innlegg