idol-fredag

Det er så morsomt og se Idol fra den ”andre siden”. Det er så mye annerledes i virkeligheten enn på TV. Verdt og ta seg en tur, dere kommer ikke til å angre 🙂

Før den laange køen startet meldte jeg meg på en konkurranse der jeg kunne vinne en HTC, men jeg vant ikke (buhhu). Jeg stod i kø over en time, på den tiden kunne jeg like så godt bli kjent med nye mennesker. Jeg ble kjent med to hyggelige jenter fra Stavanger.

Scenen ser mye mindre ut i virkeligheten.

Publikum er mye galere enn på TV. Haha, noen tar jo helt av og skal stå å danse hele tiden.

Christopher, Henrik og Rodao var mine favoritter fredagskvelden.

Han her er visst overalt, hehe. Han var på Norske Talenter og X-factor også. Han skal liksom varme opp publikum, så vi må masere sidemann og vifte med hendene osv.

Jeg skulle egentlig filme til dere, men finner ikke lader og batteriet til videokameraet mitt…

De digre TV-kameraene ser litt fancy ut.

Tok mange bilder av dommerne, men bare fra bak siden jeg satt rett bak dem.

Sminke.

Lille, søte Ravi. Liker at han står ett trappetrinn over meg, hehe!

Guri

Gutta boys!

Enda et bilde av bakhodet til en av dommerne. Likte forresten hårfrisyren til Bertine 🙂

Følte meg litt stalker som nesten bare tok bilder av Marion og ikke de andre xD xD

For en fin og koselig idol-fredag!

30 kommentarer

Siste innlegg