spørsmål og svar

Røyker / snuser / drikker du?
Nei, og det er jeg stolt av! Får ofte spørsmål om når jeg skal begynne å drikke, snuse osv.   

Kan du si til Anh at hun skal skaffe seg egen blogg 😀
Dere aner ikke hvor hardt jeg har prøvd! Men det skal komme en dag (håper jeg). Jeg brukte flere måneder på å overtale henne om å skaffe seg facebook. Hehe.  

Har Anh farget håret såg litt rølig ut, veldig pent uansett : )
Hun har farget det brunt, noe jeg syns kledde henne veldig godt. 

Hvor er det Anh har kjøpt jakken sin?
Den er fra BikBok. Jeg har vært i mange BikBok butikker i Norge, men den er utsolgt overalt! For noen dager siden var jeg i Sverige på kjøpesenteret Norby. BikBok butikken der har alle størelser dere måtte ønske. Om dere har veldig lyst på jakken, så finnes den i Sverige på Norby.  


Gøy på båten? Hvor lenge skal du være ”til sjøs”?
Det var gøy på båten, ja. Vi var på båten fem timer til sammen. 

Bruker du linser/ løsvipper eller noe?
Begge deler. Jeg bruker ikke vanlige linser, men sirkellinser. Sirkellinser gjør så du får automatisk mye større øyner enn du har. Slike linser er veldig populært i blant annet Japan.  

Kan du væææær så snill å blogge om de uggsene du fikk? <333333
Ja, det kan jeg gjøre! Har noe å fortelle om dem. Kanskje jeg gjør det i morgen?

Hvor er toppen din fra?
BikBok. Kjøpte den i fjor. (Bildet er fra før jeg klippet meg) 


Hvor bor du siden det tar 6 timer med buss? 🙂
Et øde sted i Gudbrandsdalen som heter Kvam.  

27 kommentarer

Siste innlegg