14.oktober – idol finale

14.oktober skal jeg se på Idol, men ikke på TV! Jeg har jo vært på X-factor og Norske Talener, så hvorfor ikke Idol også? Jeg er veldig stor fan av slike programmer, så jeg syns det er morsomt og få se det live med egne øyner. Oslo er fire timer fra Kvam, så det er et sykke. Jeg skal dit med tante R! Planen er at jeg kommer til Lillehammer dagen før så tar vi en kosekveld med film og godis, så tar vi toget til Oslo på fredag. Vi kommer til og overnatte på et hotel til lørdag, kose oss på restaurant og shopping. Jeg gleeeder meg!

Noe jeg gleder meg veldig mye til er og få møte Marion Ravn! Noe dere kanskje ikke visste er at jeg ser opp til Marion. Jeg stalker henne overalt, haha. Facebook, bloggen hennes, Youtube og jeg googler henne til og med! Skal prøve og få tatt et bilde av oss sammen, hihih.


Les om da jeg var på X-factor HER og HER
Les om da jeg var på Norske Talenter HER, HER og HER
GLEDER MEG TIL 14. OKTOBER 

37 kommentarer

Siste innlegg